svētdiena, 2010. gada 24. janvāris

Mans viedoklis par "The Secret" teoriju.

Nesen es nopirku grāmatu "The Secret". Es to izdarīju, jo biju no draugiem dzirdējis, ka pateicoties tās teorijai, tu spēsi iegūt pilnīgi visu, ko vien vēlies. Jāatzīst, ka sākumā es par šo teoriju smējos, bet tad manas domas mainījās... Kā ir tagad? Es atkal smejos.
Sākšu, ka grāmatas galvenā doma ir par to, ka vizualizējot tu spēsi iegūt jebko, jo visums tavu domu uztver un palīdz tev to realizēt. No sākuma noskatījos filmu un pēc tās noskatīšanās notika tāda lieta, par kuras piepildīšanos biju cerējis diez gan ilgi. Protams, ka dēļ tā es sāku ticēt šai visai teorijai, es biju starā! Tālāk es domāju labas domas, lai piepildās visādas manas ieceres mūzikas jomā, kur biju ieguldījis milzīgu darbu, bet nekā... Notika tieši pretējais - es ieguvu to, par ko nemaz nebiju domājis. Tā vairākas reizes, līdz es sapratu, ka nav jēga ar šo visu tērēt laiku, sapratu, ka man jāatgriežas reālajā pasaulē (nedomājiet, ka es tikai vizualizēju un darīju citas grāmatā teiktās lietas, es arī strādāju, lai viss notiktu). Es centos vizualizēt, ka pie ieraksta par to, ka PeR tikuši eirovīzijā nebūs rupji komentāri, bet viens Dāvis bija ierakstījis īsu un kodolīgu komentāru "GEJI". Acīm redzot viņš vizualizēja, ka esam geji nedaudz vairāk nekā es, ka nebūs rupju komentāru (neiet runa par viedokļu izteikšanu).
Tad es tā sāku domāt - kādēļ cilvēki šim visam tic? Es nonācu pie diez gan laba slēdziena, pie kura arī es pieturēšos:
Cilvēks, ja par kaut ko dedzīgi domā, tad atcerās vairāk/grib atcerēties vairāk tās lietas, kuras piepildījušās. Piemēram, ja domāsi par to, ka saņem algas paaugstinājumu un to saņemsi, tad pie sevis teiksi - jā, es to paveicu, es turpināšu vizualizēt! Ja kaut kas nebūs izdevies vizualizēšanas rezultātā citā gadījumā/jomā, tad to tu neatcerēsies tik ļoti un nesatrauksies, jo būsi guvis algas paaugstinājumu arī it kā "vizualizējot" ;)
Grāmatā bija rakstīts, ka viss sliktais, kas notiek ar tevi, tas ir dēļ tavām sliktajām domām. Ja domāsi, ka pazaudēsi maku, tad tā arī notiks un ja vispār domāsi negatīvi, tad tas pesaistīs citas negatīvās domas. Jautājums - kā mans draugs varēja laimēt ceļojumu uz ārzemēm, ja jutās briesmīgi un viņam visu laiku neveicās? Viņš to vizualizēja? Nē!
Reāli, ja nepieeju tam visam sīki, tad kopumā viss dzīvē ir atkarīgs tikai no 2 lietām - darba un veiksmes. Esi īstajā laikā, īstajā vietā un viss būs čikeniekā. Nejau es visu savā dzīvē esmu sasniedzis dēļ vizualizēšanas un dēļ pozitīvām domām. Ir bijuši brīži, kad jūtos nožēlojami, bet gāžu kalnus, jo vienkārši strādāju vai man tanī brīdī ir vienkārši paveicies.
Pievienoju šim rakstam video, kur Dave Chappelle runā tieši par šo pašū tēmu:
http://www.youtube.com/watch?v=WbS9jZOlQjc

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru